Плани Facebook на Oculus: дев’ять причин для занепокоєння

Придбання Facebook молодої платформи віртуальної реальності Oculus в свій час викликало подив громадськості. Але минуло кілька місяців, і ми почули думку Марка Цукерберга про його бачення розвитку платформи і того, як вона впишеться в майбутнє Facebook. Він повністю залучений в процес. Є кілька причин для занепокоєння: якщо у Цукерберга вийде через десять років ми будемо жити у віртуальному світі, створеному Facebook. Ось кілька цитат з виступів Цукерберга, на які варто звернути увагу.

Плани Facebook на Oculus: дев'ять причин для занепокоєння.

Радимо прочитати нову статтю CES 2014: представлений захищений телефон Caterpillar Cat B100, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

  1. «Ми робимо довгострокову ставку на майбутнє обчислювальних технологій, – заявив Цукерберг, стверджуючи, що основні обчислювальні платформи з’являються в циклі з 10-15 років. – Ми вважаємо, що віртуальна і доповнена реальність є важливою частиною платформи, якій ще належить з’явитися». – жовтень 2014 року.
  2. «Наша стратегія, пов’язана з Oculus, повинна посприяти зростанню. Oculus потрібно досягти великих масштабів, від 50 до 100 мільйонів одиниць, перш ніж її можна буде назвати окремою обчислювальною платформою». Основна суть в тому, що Facebook цілком і повністю вірить у майбутнє Oculus як нової комп’ютерної платформи. – жовтень 2014 року.
  3. «Ми не збираємося агресивно монетизувати [Oculus, Instagram, WhatsApp] в найближчі рік або два», – сказав Цукерберг. Facebook потрібні її окремі продукти для того, щоб набрати користувацьку аудиторію в один мільярд людей, а потім «дуже агресивно зробити на них бізнес». – жовтень 2014 року.
  4. Там буде реклама. «Ми, звичайно, не апаратна компанія. Ми не збираємося робити прибуток на продажі пристроїв в довгостроковій перспективі. Ми розглядаємо всі як програмне забезпечення та послуги, які нам вдасться перетворити в мережу, в якій люди зможуть спілкуватися і купувати речі і віртуальні товари – і, звичайно, там буде реклама». – березень 2014 року.
  5. «Мобільна сфера – платформа сьогоднішнього дня, і тепер ми готові до платформ завтрашнього дня. У Oculus є всі шанси створити саму соціальну платформу в історії і змінити те, як ми працюємо, граємо і спілкуємося». Уявіть собі, що в соціальну мережу можна буде зануритися ще більше. – березень 2013 року.
  6. «Є не так багато речей, які можна назвати кандидатами на обчислювальну платформу наступного рівня. У нас є сильні позиції в мобільній сфері, і ми думаємо, що віртуальна реальність стане черговою найбільшою платформою». Цукерберг не планує запускати Facebook на наступному поколінні комп’ютерних технологій, він хоче злити їх воєдино. – березень 2014 року.
  7. «Люди зможуть створити модель місця за багато кілометрів, і ви зможете побачити його своїми очима. Це як телепортація». Навіщо взагалі виходити з дому? Зовсім не обов’язково. – березень 2013 року.
  8. Цукерберг все ще шкодує про повільний вихід Facebook в сферу мобільних технологій і не має наміру знову наступати на ті ж граблі. «Ми в основному були компанією, яка виступала поверх різних мобільних баз, побудованих іншими компаніями», – заявив він в ході звіту про прибуток Facebook в липні 2014 року. «Одна з речей, про які я постійно думаю, в рамках десятирічного розвитку компанії, це зміна ставлення до того, що ми можемо побачити обчислювальної платформи нового покоління – потрібно інвестувати вже сьогодні». – липень 2014 року.
  9. «Я думаю, віртуальна реальність, доповнена реальність, зір, деякі напрацювання у сфері штучного інтелекту, якими ми займаємося, все це повинно вивести нас в нове покоління обчислювальних технологій – і це важливо». Цукерберг послідовно говорить про своє бажання: щоб Facebook визначала наступну епоху технологій, керувала «поширеною обчислювальною платформою» ще більш тісним чином, ніж може зараз. – липень 2014 року.

Немає ніяких сумнівів в тому, що віртуальна реальність і суміжні технології увіллються в наше життя, можливо, вже в наступному році і стануть next big thing, так сказати. Буде стояти за цим всім Facebook? У компанії немає своєї мобільної операційної платформи, немає своєї операційної системи, немає своїх пристроїв. Facebook потрібно триматися на плаву найближчим часом, і віртуальна реальність – відмінний вихід.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>