Sony патентує адаптивний 3D-дисплей без окулярів

Кожен, кому довелося потримати в руках Nintendo 3DS або смартфони начебто HTC EVO 3D або LG Optimus 3D Max, має уявлення про оптимальну точку огляду. У цій точці автостереоскопічний дисплей (3D без очок) показує своє найкраще зображення з ефектом глибини. Не самий зручний інструмент для розваг, вважає компанія Sony і патентує адаптивний 3D-дисплей.

Що таке кодеки і навіщо вони потрібні

Sony патентує адаптивний 3D-дисплей без окулярів.

Альтернативою автостереоскопічним 3D-дисплеям з фіксованою точкою огляду є адаптивні екрани, які автоматично підлаштовується під позицію глядача. На мобільних пристроях без цієї функції можна обійтися, а ось для великоформатних 3D-панелей, тобто для автостереоскопічних телевізорів нова технологія, описана в патенті Sony, ідеально підійде.

Радимо прочитати нову статтю Optimus G та Galaxy S III стануть першими смартфонами з підтримкою технології Miracast, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Глядачеві не доведеться думати про те, де знаходиться ідеальна точка огляду 3D, і як на ній влаштуватися зручніше. Інакше замість ефекту глибини глядач ризикує побачити дві розпливчасті картинки. Патентуємий дисплей від Sony за допомогою вбудованих сенсорів автоматично відстежує позицію людини і подає в її очі різні картинки, ефект глибини буде стабільним. Оскільки це всього лише патент, ніякої ясності про впровадження даної технології поки немає, мабуть, поки проводяться лабораторні експерименти.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>