Технологія Thermal Touch дозволить інтерактивно взаємодіяти з віртуальною реальністю

Сучасні пристрої віртуальної реальності надали людині абсолютно новий спосіб отримання інформації в реальному часі. Однак жоден пристрій не надає користувачу можливості інтерактивної взаємодії з навколишнім середовищем. Фахівці з компанії Metaio запропонували рішення даної проблеми, показавши прототип технології, яка дозволяє користувачеві інтерактивно взаємодіяти з віртуальною реальністю.

Технологія Thermal Touch дозволить інтерактивно взаємодіяти з віртуальною реальністю.

Суть технології, яка отримала назву Thermal Touch, полягає в можливості перетворення будь-якої поверхні в віртуальний сенсорний екран. Спеціальні термальні датчики реєструють натискання на поверхню, яке згодом обробляється пристроєм віртуальної реальності.

Технологія Thermal Touch дозволить інтерактивно взаємодіяти з віртуальною реальністю.

Крім теплової камери в пристрій вбудована і звичайна камера, яка повинна відстежувати рух рук користувача і розпізнавати навколишні об’єкти. У свою чергу, функцією термальної камери є фіксація моменту торкання до поверхні і визначення сили дотику.

Як повідомляють творці, технологія Thermal Touch стане відмінним доповненням до віртуальних шоломів і очками, на зразок Google Glass. Так, наприклад, можна буде на будь-якій поверхні розгорнути віртуальні шахи, при цьому пересувати фігури на дошці дотиком до віртуальних клітин.

Радимо прочитати нову статтю Nokia припасла на 2013 рік новий смартфон Lumia 825, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Поки що технологія Thermal Touch все ще знаходиться в стадії розробки. Однією з головних проблем, що заважають запуску продукту на масовий ринок, є відсутність у продажу маленьких теплових камер, які споживають не багато енергії.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>