Захоплення руху в реальному часі на платформі Unreal Engine

Технологія захоплення руху використовується при зйомці сучасних блокбастерів із застосуванням комп’ютерної графіки і при створенні мультфільмів. Ця технологія традиційно вважається дуже складною, вона зазвичай вимагає серйозного дорогого обладнання, але інженери компанії Yost Engineering Inc. (YEI) довели, що дана технологія доступна і простим смертним.

Як змонтувати образ диска

Захоплення руху в реальному часі на платформі Unreal Engine.

Ключовими моментами рішення, яке пропонує YEI, є ігровий контролер Microsoft Kinect і призначений для створення комп’ютерних ігор графічний движок Unreal Engine. А для максимально точної настройки захоплення руху інженери скористалися власним відносно простим рішенням під назвою 3-Space Sensor. Цей сенсор являє собою бездротовий модуль, що включає в себе акселерометр, гіроскоп і цифровий компас. Пристрій транслює інформацію з сенсорів на комп’ютер, який інтерпретує отриману інформацію і перетворює її в команди для руху віртуального персонажа.

Радимо прочитати нову статтю Держава BlackBerry допомагати не буде, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Так, для створення повністю рухомої тривимірної графічної фігури інженерам YEI знадобилося 17 блоків 3-Space Sensor, закріплених на різних ділянках тіла. У результаті з’явилася можливість у режимі реального часу відтворювати рухи живої людини за допомогою екранного персонажа. В якості додаткової демонстрації фахівці YEI скористалися видеоокулярами, за допомогою яких відкрилася можливість повністю переноситися у віртуальний світ і відчувати себе повноцінним учасником.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>