Oculus Rift обіцяє повне HD-занурення

Oculus Rift – це безумовно найкрутіше, що показали на CES в цьому році, а на E3 самі знедолені шанувальники віртуальної реальності могли пограти з прототипом. Проте до сьогоднішнього дня версія окулярів була з роздільною здатністю 720p, і оскільки Rift розділила один екран на два (для кожного ока), роздільна здатність впала відповідно. І це помітно: можна побачити пікселі. Тим не менш днями показали новий прототип Oculus Rift.

Oculus Rift обіцяє повне HD-занурення.

Нова версія оснащена екраном HD з повною роздільною здатністю 1080p. Різниця колосальна: технічно окуляри стали на 500 % краще, й особливо важливо те, що пікселів не видно відразу, а отже, поринути у віртуальну реальність стало простіше. Це чудово.

Хлопці з DVICE провели багато часу з Rift на E3: пограли в приголомшливу демо-гру від першої особи, знищуючи космічні винищувачі у всесвіті EVE. З кабіни вашого віртуального корабля можна дивитися вниз і бачити віртуальне тіло, дивитися вперед на контрольну панель, заглянути сидіння за підголівник.

Oculus Rift обіцяє повне HD-занурення.

В деякому сенсі, демо, де можливо накреняти, крутити і запускати в штопор віртуальний корабель в тривимірному просторі виглядає трохи запаморочливо в кращому випадку, а в гіршому викликає блювотний позив. Як зізнається льотчик-випробувач, він очікував таких проблем, але їх не було – і це було приємною несподіванкою.

Розумна різноманітність демо-ігор Rift дозволило гравцям трохи насолодитися і захистом цитаделі, і покерувати вертольотом, і покататися на роликах. Останні дві гри викликали запаморочення, гравця прошибив холодний піт, і йому довелося зняти окуляри і віддихатися. Пов’язано це з схильністю до морської хвороби, але ні в якому разі не є незвичайною реакцією для гравців в Rift. Кажуть, морська хвороба цілком природна реакція на таку гарнітуру, навіть типова. Можливо, це серйозна проблема, оскільки зводить до мінімуму можливість користування Oculus Rift для багатьох гравців. Деякі люди звикають відразу, деякі протягом декількох хвилин, деякі не можуть звикнути ще довго.

Найдивніше, що деякі демо Rift, схоже, викликали негайну нудоту, у той час як інші були цілком нормальними. Як зазначили розробники з Oculus, «віртуальна реальність це важко». Більш точно, віртуальна реальність з легкістю робить погано і важко. Весь сенс віртуальної реальності – обдурити наш мозок, але іноді він виявляється настільки розумний, що з важкістю піддається на провокації. Особливо коли справа доходить до основних функцій: зору й руху. Розробникам складно: їм потрібно написати таке програмне забезпечення, щоб мозок, отримуючи задану картинку не обурювався «це, блін, що взагалі таке?!». Незалежним розробникам знадобиться маса часу і вправності, щоб навчитися робити ігри для віртуальної реальності вищої проби. Крім того, Rift існує не так довго, щоб робити в його адресу однозначні висновки.

Oculus Rift обіцяє повне HD-занурення.

Вище зазначений ряд причин, чому Rift ще не доступні для масового користування і, можливо, не будуть доступні ще рік або більше: ми просто відчули перший сплеск і чекаємо більше від нього, у набагато більш вишуканій формі, коли вона буде готова до вживання. І морська хвороба пройде.

Радимо прочитати нову статтю Android приносить Microsoft щорічно 2 мільярди доларів, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Інші причини того, чому Rift ще не готові – це вся начинка допилюється, іноді дуже радикально. Розробники активно замінюють деталі новими, роботи тривають – і екран HD тому підтвердження.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>