Керівники Crytek натякають, що Microsoft потрібно серйозно доопрацювати Xbox One

Компанія Crytek широко відома насамперед своєю просунутим графічним движком CryEngine, а також самою технологічною для свого часу комп’ютерною грою – Crysis. Для нової консолі Microsoft в розробці знаходиться гра Ryse: Son of Rome, яка повинна надійти в продаж одночасно з Xbox One в листопаді цього року. Тим не менш демо-версія гри, яку показували публіці на різних виставках, являє собою досить «сирий» продукт.

Керівники Crytek натякають, що Microsoft потрібно серйозно доопрацювати Xbox One.

Керівники компанії Crytek зіткнулися з хвилею негативних відгуків про гравців своєї нової гри. Багато хто були незадоволені бойовою системою, наявністю величезної кількості помилок, а також досить сирої графічної складової, не кажучи вже про те, що гра йде у вирішенні всього 900р, а не 1080р, як обіцялося раніше (програмно картинка розтягується до 1080р, але це все ж не зовсім чесне Full HD).

Як з’ясувалося в ході інтерв’ю з керівництвом Crytek, в демо-версії дійсно є серйозні недоліки: Коли ми приїхали на виставку Е3, бойова система гри була ще не дороблена до кінця. Ми сконцентрувалися на візуальній стороні проекту, але, на наш превеликий жаль, гра справила на глядачів дуже суперечливі враження.

Керівники Crytek натякають, що Microsoft потрібно серйозно доопрацювати Xbox One.

Нагадаємо вам, що під час демонстрації гри на виставці E3, гравці могли взагалі не доторкатися до геймпадам, а гра виконувала всі необхідні дії за них. Бойова система гри базується на популярною механікою QTE (Quick Time Events), коли потрібно вчасно натискати екрані кнопки, щоб головний герой розправлявся зі своїми ворогами. У випадку з демо-версією ці самі QTE виконувалися незалежно від того, брала участь людина в ігровому процесі або просто стояла перед екраном і нічого не робила. Це ввело дуже багатьох відвідувачів виставки в ступор. Адже гра, яка проходить сама себе без стороннього втручання – вельми сумнівне задоволення.

Розробники гри, як могли, захищали своє дітище в численних ЗМІ, пояснюючи, що на такий крок вони пішли для того, щоб полегшити ігровий процес для гравців, у кого погано зі швидкістю реакції. Мовляв, якщо людина програє – вона засмутиться, а завдяки цій системі підстраховки всі будуть задоволені в результаті. Зроблено це було спеціально для виставки, а у фінальній версії гри, зрозуміло, ніякого «автопілота» не буде.

Через якийсь час представники Crytek відкрито зізналися, що демо-версія гри для Е3 більше схожа на інтерактивну версію фільму «300 спартанців», в якій просто потрібно вчасно натискати правильні кнопки. З того часу співробітники компанії сильно переробили бойову складову, а також багато інші елементи ігрового процесу.

Ми хочемо, щоб гравці відчули всю глибину нашої бойової системи. Важливу роль тут обов’язково зіграє і наявність мультиплеєра.

З іншого боку, керівництво Crytek пройшлося негативною критикою Microsoft: Не хочеться, щоб ви вважали це скаргою з нашого боку, але коли маєш справу з залізом наступного покоління, хочеться відчувати якийсь розвиток, яке відбулося за останні сім років. Microsoft повинні переписати велику частину свого коду для Xbox One, щоб їх консоль була здатна гідно запускати ті ігри, які ми розробляємо. Так що, зараз ми намагаємося працювати спільно з ними, щоб вирішити ці проблеми.

Радимо прочитати нову статтю Як віруси заражають комп’ютер, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Звучить не інакше, як звинувачення Microsoft в некомпетентності та недосконалість їх нової консолі і програмного забезпечення для неї. До речі, все це пояснює той факт, що на різних виставках (E3, Gamescom, PAX тощо) практично всі ігри Xbox One на демонстраційних стендах були запущені не на оригінальних консолях або девкітах, а на звичайних PC, захованих від глядачів за ширмами. Невже Microsoft випустить на ринок сиру у всіх відносинах ігрову консоль?

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>