DualShock 4 спочатку був створений для роботи з VR-гарнітурою Morpheus

Один з головних дизайнерів компанії Sony зізнався в інтерв’ю з сайтом TechRadar, що ігровий контролер DualShock 4, яким комплектується консоль PlayStation 4, спочатку був створений з розрахунком на те, що він буде використовуватися разом з гарнітурою віртуальної реальності Morpheus.

DualShock 4 спочатку був створений для роботи з VR-гарнітурою Morpheus.

Справді, дуже багатьох хвилював той факт, що панель lightbar, розташована на фронтальній поверхні DualShock 4, практично не задіяна в більшій частині ігор. Дизайнер компанії Sony Джед Эшфорт пролив світло на таємницю, якою була огорнута ця деталь геймпада PS4.

Наші інженери сказали, що нам обов’язково потрібна панель в новому геймпаді. Вони пояснили це тим, що вона буде використовуватися в сукупності з PlayStation Camera для відстеження положення гравця в просторі при використанні шолома віртуальної реальності.

Незважаючи на те, що PlayStation 4 вийшла вже майже 6 місяців тому, Sony працювала над шоломом віртуальної реальності Morpheus набагато довше. Зрозуміло, команді розробників було заборонено розголошувати цю інформацію до того, як відбудеться офіційний анонс Morpheus на виставці GDC в березні 2014 року. І лише зараз, коли ембарго закінчилося, вони змогли поділитися з нами правдою.

Коли півроку тому консоль надійшла в продаж і всі почали бурчати, що ця панель буде відображатися на екранах їх телевізорів, ми дуже сильно переживали, так як не мали можливості пояснити їм всю важливість цього елемента та його ролі в майбутньому ігрової індустрії.

В останній версії прошивки PS4 під номером 1.7 з’явилася можливість міняти яскравість світної панелі для того, щоб вона не cліпила вас в темряві і не відбивалася від лакованих поверхонь у темряві. Як ви розумієте, при використанні шолома Morpheus ніякі навколишні відблиски і яскраве світіння перешкодити вам не зможуть.

Крім своєї основної функції, lightbar виконує і інші, менш важливі завдання. Наприклад, коли ви втрачаєте здоров’я під час гри, він змінює свій колір з зеленого на червоний, показуючи тим самим, що вам пора підлікуватися. Також з допомогою lightbar консоль визначає місце розташування гравців на дивані і призначає їм порядкові номери відповідно з тим, де кожен з них сидить – це дуже корисно для файтинга, щоб не переплутати, де чий персонаж на екрані.

Радимо прочитати нову статтю Новий робот-пилосос виробництва Samsung ганяється за лазером, наче кіт, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Дата комерційного запуску шолома Morpheus поки залишається загадкою, але на майбутній виставці Е3 Sony може пролити світло на цю таємницю. Нагадаю вам, що Е3 2014 пройде з 10 по 12 червня.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>