Хакери сконцентрували всі свої сили на нових ігрових консолях

Нове покоління ігрових консолей настало з приходом на ринок Xbox One і Playstation 4, і за справу одразу ж взялися талановиті хакери з усього світу. Але мова зараз йде не про спроби запустити на приставках піратські образи ігор, а лише про злом особистих PSN і Xbox Live акаунтів їх власників.

Хакери сконцентрували всі свої сили на нових ігрових консолях.

В результаті досліджень, проведених співробітниками Лабораторії Касперського, було встановлено, що в середньому на власників ігрових консолей по всьому світу здійснюється понад 34 000 хакерських атак на день. Кількість атак різко зросло після початку продажів нових ігрових приставок Xbox і Playstation One 4 в листопаді цього року.

Також фахівці з безпеки з Лабораторії Касперського повідомили журналістам, що на сьогоднішній день їм відомо приблизно 4,6 мільйона різних шкідливих програм, спеціально розроблених для ігрових приставок. Особливо активно в цьому відношенні проявляють хакери з Іспанії. Тільки за минулий рік іспанські кібер-хулігани вчинили понад 140 000 атак на ігрові консолі. Польські хакери, що знаходяться в цьому рейтингу на почесному другому місці, здійснили приблизно 130 000 атак за рік, а третє місце займає Італія з 75 000 спроб злому чужих акаунтів.

«У листопаді ми стали свідками самих великих запусків нових консолей в історії ігрової індустрії. Я кажу про Xbox One і Playstation 4. А це означає лише те, що для злочинців в Мережі з’явилося безліч нових цілей, враховуючи, що обидві консолі активно використовують інтернет для збагачення ігрового досвіду. Звичайно, при цьому не варто забувати і про PC, який є найпривабливішою платформою для хакерського злому по сей день» – поділився з журналістами Девід Емм, голова дослідницького підрозділу Лабораторії Касперського.

Радимо прочитати нову статтю Надрукований на 3D-принтері екзоскелет повернув паралізованій жінці можливість ходити, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Основною метою хакерів є спроба крадіжки логіна та пароля користувачів приставок. Після успішної крадіжки, інформація, як правило, продається на сторону. Найчастіше атакують безпосередньо самі користувачі, але в рідкісних випадках відбуваються масовані атаки на компанії, які підтримують мережеві сервіси на зразок PSN і Xbox Live. Всі ми пам’ятаємо, як в 2011 році інтернет-сервіс Playstation Network був зламаний, в результаті чого були вкрадені дані про приблизно 77 мільйонів облікових записів користувачів. В результаті цієї добре організованою атаки Sony довелося відключити даний сервіс майже на місяць, щоб повністю переписати частину його коду, пов’язану з безпекою.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>