PlayStation 4 вже почала приносити компанії Sony прибуток

Ігрові консолі, як правило, перші кілька років свого життя приносять компанії-розробнику виключно збитки. Так був влаштований цей бізнес до сьогоднішнього дня: консоль продавалася в мінус, а прибуток йшла з продажу ігор. Компанії Sony, схоже, вдалося змінити цю ринкову формулу.

PlayStation 4 вже почала приносити компанії Sony прибуток.

Справді, PlayStation 3 продавалася дешевше собівартості своєї майже у 800 доларів, і коштувала 499-599 доларів, в залежності від обсягу вбудованого жорсткого диска. Враховуючи величезні вкладення в запуск нової консолі Sony довелося значно здешевити процес виробництва приставки і випустити пару її ревізій в новому форм-факторі, перш ніж PlayStation 3, почала приносити компанії хоча б маленький, але прибуток. Сталося це лише через кілька років після початку її продажів в 2006 році.

Історія з не дуже райдужним запуском PS3, який супроводжувався неконкурентоспроможною порівняно з консоллю Microsoft ціною, деякими технічними проблемами і складністю розробки ігор для неї, призвела до того, що Sony понесла величезні збитки в ігровому секторі. І, схоже, що японська компанія зробила для себе певні висновки.

PS4 спочатку коштувала дешевше консолі Xbox One на 100 доларів, і лише цього літа Microsoft знизить ціну на свою приставку, виключивши з комплекту сенсор Kinect. Тим часом Sony вже окупила витрати на розробку PlayStation 4 і навіть почала продавати її в плюс, тобто вище собівартості, що є справжнім дивом для консольного ринку. Фахівці, вычислявшие витрати на виробництво нових консолей, прийшли до висновку, що і PlayStation 4 і Xbox One насправді стоять 381 та 471 доларів відповідно, а з урахуванням додаткових витрат на маркетинг, упаковку, доставку, обслуговування і багато, багато іншого, їх вартість абсолютно точно перевищує ту, що написана на магазинних цінниках. Виходить, що Sony вдалося якимось чином так налагодити логістику і оптимізувати своє виробництво, що сукупна собівартість японської консолі впала нижче позначки в 399 доларів. А американському конкурентові довелося заради зниження ціни відмовитися від важливої складової своєї ігрової екосистеми в особі Kinect.

Це був неймовірно успішний запуск, але ключем до довгострокового успіху є постійне нарощування бази наших користувачів – поділився з журналістами президент Sony Кадзуо Хіраї – Що ж стосується ігор, то станом на 13 квітня цього року ми вже запустили 47 ігор для PS4, які розійшлися тиражем 20,5 мільйонів копій. PlayStation 4 вже приносить прибуток з продажу кожної консолі, що сильно відрізняється від нашого підходу до бізнесу часів PS3.

З моменту запуску консолі в листопаді 2013 року, Sony вдалося продати більше 7 мільйонів PS4 у всьому світі (можна припустити, що число проданих приставок в даний момент перевищує 8,5 мільйонів). Згідно з дослідженнями аналітичного агентства NPD, нова консоль Sony займає перше місце по продажах вже четвертий місяць поспіль, залишаючи конкурентну платформу Xbox One далеко позаду.

Незважаючи на те, що Sony не так давно відзвітувала про збитки в розмірі 1,26 мільярдів доларів, запуск нової ігрової приставки допоміг збільшити чистий прибуток на 14,3%. Ігровий сегмент компанії приніс 78 мільйонів доларів збитків, але не варто звертати на це уваги, так як при запуску нової платформи будь-яка компанія завжди несе досить значні витрати. В наступному році Sony планує знову вийти в плюс завдяки своєму ігровому і мобільному підрозділам.

Радимо прочитати нову статтю Project Wing – система доставки вантажів за допомогою дронов від Google, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Важливу роль у зростанні прибутку зіграв той факт, що більше половини власників PS4 оплатили підключення сервісу PlayStation Plus, що дозволяє кожен місяць отримувати нові ігри, а також доступ до мультиплеерным можливостям. У даний момент мережевими службами PS3, PS4 і PS Vita користуються приблизно 52 мільйони, а мобільний додаток PlayStation App завантажили 4,5 мільйона користувачів.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>