Президент Sony Кадзуо Хіраї розмірковує про успіхи консолі PlayStation 4

Президент японської компанії Sony Кадзуо Хіраї під час свого інтерв’ю порталу AV Watch поділився своїми думками про ігрової консолі PlayStation 4. Кадзуо Хіраї – усміхнений чоловік, який відразу розташовує до себе журналістів. Завдяки тому, що він з дитинства вивчав англійську мову і часто бував в США з батьком, його японський акцент практично не помітний у спілкуванні.

Президент Sony Кадзуо Хіраї розмірковує про успіхи консолі PlayStation 4.

Не стану заперечувати, що ще до запуску PlayStation 4 усередині компанії йшли дискусії про те, що у світлі успіху мобільних відеоігор успіхи стаціонарної консолі здаються вкрай малоймовірними. Тим не менш, ми вирішили піти на цей ризик, ретельно продумуючи кожен свій крок і загальну стратегію. Що нового ми можемо запропонувати нашим споживачам у даній області? Ми вирішили зробити акцент на якісні відеоігри, а також на найвищу якість картинки на великих екранах телевізорів – це наша компанія уміє робити.

Кадзуо також визнав, що проблеми з запуском попередньої консолі компанії, PlayStaion 3, навчили його багатьом речам: Після сумного досвіду з PS3 ми вирішили, що більше не повторимо помилки, і випустимо консоль на архітектурі X86, що дозволить швидко і якісно розробляти нові ігри для PS4. Це також зіграло важливу роль в успіху нашої нової ігрової консолі.

Глибока інтеграція соціальної складової, з точки зору президента Sony, є ключовою у новому поколінні консолей: Зараз для геймерів дуже важливо мати можливість ділитися своїми враженнями з друзями та іншими гравцями. Мати можливість транслювати свій ігровий процес, коментувати його, обговорювати з іншими людьми, хвалитися своєю майстерністю і так далі. Ми створили платформу, за допомогою якої ви зможете не тільки грати самостійно, але також зможете виявитися залученими в ігровий процес інших гравців.

Кадзуо Хіраї зазначає, що запаморочливий успіх PlayStation 4 виявився для нього дещо несподіваним. На сьогоднішній день було продано більше 10 мільйонів приставок по всьому світу. Оцінки PS4 дуже високі серед фахівців індустрії і самих гравців, що дозволяє зробити висновок: Sony робить все правильно. Однак необхідно більш ретельно працювати з деякими окремими ринками. Наприклад, в даний момент Sony намагається завоювати любов японських споживачів. В Японії в останні роки спостерігається спад інтересу до стаціонарних консолей, і все більше людей переходять на кишенькові розваги в особі Nintendo 3DS і смартфонів.

Я вважаю, що успіх PlayStation 4 обумовлений тим, що консоль дарує гравцям незабутній досвід. Тим не менше ми повинні підтримувати інтерес громадськості з допомогою нових захоплюючих ігор. Наприклад, для японського ринку ми підготували 44 ігрових проекту, які вийдуть до кінця цього року.

Компанія Sony успішна не з усіма своїми ігровими консолями нового покоління. Кишенькова приставка PlayStation Vita, наприклад, під тиском ігор для смартфонів, продається досить скромно. Для неї більше не будуть випускати великобюджетні ААА-гри, так як це просто нерентабельно в реаліях нинішнього ринку.

Радимо прочитати нову статтю Голландський студент створив дрон швидкої допомоги, оснащений дефібрилятором, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

До речі, Кадзуо Хіраї нещодавно підтримав ініціативу Ice Bucket Challenge і облився крижаною водою. Естафету передав йому батько трьох перших консолей PlayStation – Кен Кутараги, який тепер є лише технічним консультантом Sony. Сам же Кадзуо не став передавати естафету нікому, пояснивши, що він просто хоче привернути увагу громадськості до проблеми цього захворювання.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>