Продуктивність PlayStation 4 можна підвищити за рахунок хмарних серверів

Sony офіційно оголосила, що розробники відеоігор для PlayStation 4 можуть використовувати технології хмарних обчислень в своїх нових ігрових тайтлах. Це дозволить збільшити загальну продуктивність приставки, як і у випадку з Xbox One від компанії Microsoft.

Продуктивність PlayStation 4 можна підвищити за рахунок хмарних серверів.

Нагадаємо, гравці і власники Xbox One зможуть отримати всі переваги консолі нового покоління не тільки від самого заліза приставки, але і «безмежної потужності хмар». Про це Microsoft повідомила ще в кінці травня, кажучи про те, що хмарні сервера зможуть збільшити потужність Xbox One в кілька разів.

А тепер вже президент SCE Worldwide Studios Шухеи Йошида повідав журналістам ігрового порталу Polygon про те, що такі ж можливості пропонує і нова приставка PlayStation 4. Розробники можуть використовувати хмари для розвантаження основних систем таких завдань, начебто мачмейкинга або створення мережевого з’єднання. Хоча в даному випадку будуть і деякі обмеження.

Як ви всі вже знаєте, PS4, на відміну від Xbox One, не має ніяких обмежень і вимог до наявності постійного з’єднання з мережею Інтернет. Тому Sony рекомендує задіяти потужності хмар, наприклад, при розробці багатокористувацьких ігор і мережевих режимів, в рамках яких консоль гарантовано буде підключена до Інтернету.

Радимо прочитати нову статтю Навіщо Google знадобилося стільки роботів?, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

«Ми не вважаємо, що всім ігровим тайтлам ця підтримка потрібна. Але якщо гра буде вимагати підключення до Мережі, то у розробників з’явиться відмінний шанс скористатися новою технологією», – поділився Йошида в інтерв’ю.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>