В майбутньому Xbox One отримає нативну підтримку роздільної здатності 1080p

В інтерв’ю журналу Official Xbox Magazine UK директор з розвитку напрямку Xbox Бойд Мултерер заявив, що Xbox One знаходиться лише на початку свого славного шляху, і як тільки розробники зможуть повноцінно освоїться з її новою архітектурою, вони зможуть добитися повноцінної підтримкироздільної здатності 1080p в своїх іграх.

В майбутньому Xbox One отримає нативну підтримку роздільної здатності 1080p

Робота з сучасними графічними процесорами дійсно є досить складним завданням – зазначив Мултерер.

Поліпшення в роботі з’явилися результатом оптимізації програмного забезпечення для конкретних апаратних платформ не є чимось новим. Прямими прикладами подібного результату можуть стати ігрові приставки PlayStation 3 і Xbox 360, що охопили однаковий часовий цикл після свого запуску. В результаті розробникам вдалося вичавити більше потужності з обох апаратних платформ, ніж могли це зробити на старті цих ігрових консолей.

Два консольних гіганта невпинно продовжували і будуть продовжувати поліпшувати операційні системи для своїх приставок, і в разі тій же Xbox One все більше і більше розробників отримають можливість «вичавлювати» роздільну здатність картинки 1080p, так як це питання є лише частиною задачі по поліпшенню продуктивності і можливості більш раціонального використання конкретного апаратного забезпечення, особливо у разі GPU і ESRAM.

Xbox One b Xbox 360 є абсолютно різними платформами, тому як вони використовують абсолютно різні обчислювальні архітектури. Іншими словами розробники, які звикли працювати з Xbox 360, не можуть просто взяти і застосувати весь свій накопичений досвід і знання для роботи з новою приставкою Xbox One. Вони повинні заново підійти до питання про те, як створювати свій продукт, розрахований спеціально для нової ігрової платформи.

У разі приставок, залізна складова залишається незмінною протягом довгого періоду часу. Завдяки цьому люди відкривають нові способи і можливості для кращого використання програмних технік і пошуку нових переваг, особливо коли мова стосується питання про передачі інформації, яка правильно передається, наприклад через кеш. Я вважаю, що в цьому напрямку є дуже багато можливостей – додає Мултерер в своїй заяві.

Далі розробник вказує, що питання передачі даних стає дійсно важливим, коли в роботі починає використовуватися пам’ять ESRAM приставки Xbox One, так як вона працює в тандемі з 8 ГБ оперативної пам’яті DDR3.

У загальному і цілому Мултерер вважає, що в ігрових компаній просто не було достатньо часу для того, щоб перевірити всі апаратні можливості Xbox One і поекспериментувати зі своїми продуктами. І як тільки розробники ігрових движків навчаться більш ефективно використовувати конкретну архітектуру і GPU приставки, то світ отримає можливість бачити ігрові тайтли, чия продуктивність з часом буде тільки поліпшуватися і задіяти всі переваги і принади більш високої роздільної здатності.

Радимо прочитати нову статтю Amazon просить у FAA дозвіл на тестування літальних дронів для доставки вантажів, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Ще одним питанням обговорення в рамках цього інтерв’ю стала точка зору в якій розглядається якість пікселів і якість картинки. В кінці обговорення Мултерер прийшов до висновку і сказав, що всі ми дійсно можемо чекати «величезних поліпшень в продуктивності GPU, так як питання про максимальне використання всіх можливостей GPU є пріоритетним.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>