В NVIDIA пояснили, чому Sony вибрала AMD для виробництва PS4

Один з найбільших виробників відеокарт, компанія NVIDIA зробила заяву щодо того, чому Sony вирішила використовувати апаратне обладнання AMD у своїй ігровій консолі PlayStation 4. Тут виявилося все просто – сторони не прийшли до фінансової згоди.

Що таке дефрагментація, для чого потрібна дефрагментація

В NVIDIA пояснили, чому Sony вибрала AMD для виробництва PS4.

Для NVIDIA цей договір виявився просто не рентабельним. Так як Sony використовує залізо NVIDIA в ігровій приставці PlayStation 3, всі думали і чекали, що японська компанія вирішить продовжити співпрацю з графічним гігантом у питанні PlayStation 4. Але сталося так, що в новій PS4 збираються використовувати гібридний процесорний кристал (процесор плюс графіка) виробництва компанії AMD – головного конкурента NVIDIA.

Тим не менш, NVIDIA не сильно на це образилася. Їй і своїх турбот зараз вистачає. Але Тоні Тамаси, старший виконавчий директор компанії з питань контенту і технологій, поділився в інтерв’ю ігрового порталу GameSpot.com про те, що до угоди компанії не прийшли через те, що Sony запропонувала NVIDIA не задовольняючу їх суму.

«Переговори вже пройшли, і ми прийшли до висновку, що не хочемо займатися бізнесом з тими дітьми, які готові заплатити винятково стільки, скільки вони цього хочуть. Пропрацювавши з оригінальною Xbox і PS3, ми розуміємо, скільки насправді коштує [розробка консолі] і скільки це в кінцевому результаті обійдеться».

Sony у свою чергу вже підтвердила, що PS4 буде працювати на залізі AMD. Того ж самого чекають від Microsoft і її нової консолі Xbox 720.

Тамаси підсумував, що в NVIDIA і без цього є безліч перспективних проектів, на зразок того ж Shield, і вона не може собі дозволити зациклюватися на ексклюзивних контрактах від Sony або Microsoft.

«Ми самі розробляємо безліч різних речей. Тому, зрештою, навіть якщо у вас є купа інженерів, виробництво чіпів для Sony і Microsoft зажадає залучення дуже великої кількості людей, а від цього можуть постраждати інші напрямки. У AMD багато напрямків бізнесу. Подивимося, як фокусування на розробці чіпів для PS4 в кінцевому рахунку вплине на їхній розвиток».

Радимо прочитати нову статтю Дослідженням морських глибин займеться гігантський робот-краб, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Звучить як виправдання, якщо чесно. Виходить, що NVIDIA в даному випадку за рахунок своїх амбіцій і принципів просто втратила один із самих грошових і перспективних ринків. А для AMD, при обліку того, що компанію досить серйозно «хитає», додаткові кошти навряд чи пошкодять.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>