Xbox One буде підтримувати роботу виключно з Direct3D

Microsoft відкрила ще кілька технічних деталей про свою ігрову приставку Xbox One нового покоління, підтвердивши ранні чутки про те, що консоль підтримує роботу з Direct3D, а не іншими технологіями начебто OpenGL і Mantle.

Xbox One буде підтримувати роботу виключно з Direct3D.

Microsoft позиціонує свою Xbox One як дуже потужну і сучасну консоль, яка запозичує у ПК-архітектуру і покращує її за рахунок використання найсучасніших технологій. В офіційному блозі Windows Microsoft підтвердила інформацію про те, що нові графічні API начебто OpenGL або Mantle від компанії AMD приставка Xbox One підтримувати не буде. Замість цього консоль нового покоління буде щільно працювати з Direct3D.

«Ми дуже раді, що з запуском Xbox One ми зможемо поділитися з вами усіма принадами технології Direct3D 11. Підтримка Xbox One графічного API «Direct3D 11.x» має на увазі те, що залізо приставки дозволяє на повну використовувати функціональність Direct3D 11.2. В свою чергу такі як OpenGL API і Mantle від AMD новою приставкою підтримуватися не будуть»,  – пише Microsoft у своєму блозі.

На жаль, компанія не пояснила чому не буде використовувати дані API, зате відповідь на це питання (принаймні з Mantle) знайшлося у компанії AMD. Для тих, хто не знає, зазначимо, що Mantle – це новий прикладний програмний інтерфейс (API), який AMD представила минулого тижня. API представляє свого роду альтернативу традиційному DirectX і дозволяє іграм на системі з графічної архітектурою GCN працювати набагато спритніше. На тій же GCN або Graphics Core Next побудовані відеокарти серії AMD Radeon HD 7900 і зовсім недавно анонсованої серії Radeon R9 290.

Використання API Mantle обіцяє істотне підвищення ігрової продуктивності в порівнянні з тим же DirectX, а також кращу оптимізацію та розподіл завдань між компонентами в графічних процесорах AMD. Перевірити, чи так це насправді допоможе реліз шутера Battlefield 4, який стане однією з перших ігор, які отримають підтримку роботи з подібною технологією. Вірити на слово AMD (та й іншим виробникам) не варто, тому потрібно зачекати незалежних тестів і вже тоді робити висновки.

Але повернемося до Microsoft, яка оголосила про те, що підтримки Mantle в її Xbox One не буде. Ми насправді не особливо-то і чекали, проте є і ті люди, хто все-таки таку підтримку чекав. Та й важко заперечувати потенційні переваги від того, якщо б консоль отримала підтримку самих передових технологій.

Але тим не менш AMD ясно дала зрозуміти, що цього не станеться і пояснила чому. Суть максимально банальна – незважаючи на те, що середовище, в якому велася розробка Mantle, максимально схожа на консольну (нового покоління), це API для консолей не призначено. Замість цього, основним завданням Mantle, крім поліпшення загальної продуктивності і рендеринга, є спрощення і зменшення часу і витрат на розробку ігрових тайтлів для ПК.

«Mantle створює для ПК нове середовище розробки, дуже схоже на консольне, яке в свою чергу вже пропонує низькорівневі API, більш прості для програмування, роботи (порівняно з більш складним ПК-середовищем)», – каже AMD.

Радимо прочитати нову статтю Електронні вуса допоможуть вам стати котом, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

«Створивши Mantle, ми змогли вирішити відразу кілька ключових питань: знизивши тимчасові показники для роботи над ігровими тайтлами, витрати на ці розробки, спростивши і поліпшивши роботу з рендерингом і підвищивши в кінцевому підсумку продуктивність. Консольний зв’язок тут простежується тому, що приставки нового покоління використовують графічні підсистеми Radeon, тому більшість засобів програмування для консолей так чи інакше пов’язане з сучасною графічною архітектурою Radeon для домашніх комп’ютерів».

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>