Компютер вивчає нову гру за дві хвилини – і перемагає

Якщо ви вважаєте себе експертом в настільних іграх, не будьте настільки самовпевнені, рано чи пізно знайдеться комп’ютер, який робить все швидше і краще. Так сталося і цього разу, вчений по імені Лукаш Кайзер (Lukasz Kaiser) розробив програмну платформу, яка дозволяє комп’ютеру, спостерігаючи пару хвилин за настільної грою, включитися в неї і обіграти будь-якого експерта.

Як заборонити доступ до сайту

Компютер вивчає нову гру за дві хвилини - і перемагає.

Лукаш Кайзер з Університету Париж Дідро побудував унікальний комп’ютерний алгоритм, заснований на системі побудови зображення, яка виробляє розпізнавання дошки для настільної гри та ідентифікує фішки. Дані піддаються аналізу, комп’ютер встановлює закономірності і засвоює правила практично будь-якої гри. Після цього справа залишається за малим, машина обчислює оптимальну стратегію для перемоги.

Радимо прочитати нову статтю NVIDIA представила нову графіку для ультрабуків, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Спостерігаючи за ігровим процесом, комп’ютер аналізує всі допустимі ходи, після чого, використовуючи дані, зібрані всього за дві хвилини спостережень за гравцями, пропонує найкращий варіант для кожного ходу. Але самим дивним у всій цій історії є те, що немає необхідності у використанні суперкомп’ютера, пан Кайзер провів випробування своєї системи на ноутбуці з одноядерним процесором і 4 Гб оперативної пам’яті. У перспективі цей алгоритм виявиться неоціненним для створення самонавчаючих машин. Як бачимо, особливих витрат на апаратну частину це не зажадає.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>