Космонавтів будуть зважувати на Microsoft Kinect

Просторовий контролер Microsoft Kinect став довгоочікуваним проривом в сегменті комп’ютерних інтерфейсів, спочатку він призначався для фірмової консолі Xbox, але потім користувачі й ентузіасти адаптували його для роботи з комп’ютером, і в підсумку виробник обіцяв випустити спеціальну версію для PC. Але взагалі даною системою цікавляться у багатьох сферах, далеких від ігрових і розважальних.

Як видалити драйвер

Прототип нової системи представив Кармело Велардо (Carmelo Velardo), вчений з інституту Eurecom в Приморських Альпах (Франція). Вона призначається для зважування людини в невагомості, тому що традиційні ваги в космосі не підходять. Тому автор розробив для контролера комп’ютерний інтерфейс, що створює тривимірне зображення людини. Інформація транслюється на статистичну модель і порівнюється з розмірами людей, вже закладених в базу даних, вона містить 28 тис. записів. Це означає, що Kinect зважує людини по одному його зовнішньому вигляду.

Взагалі зважування космонавта в умовах невагомості є однією з найбільш складних завдань, з 1965 року вона вирішується просто: стілець, закріплений на пружині. Людина сідає на стілець, пружина починає коливатися, за характером її деформації і коливань розраховується вага людини. Варіант з Microsoft Kinect хороший тим, що він дозволяє економити місце, настільки цінне на космічній станції.

Радимо прочитати нову статтю Новий Apple MacBook Air сильно подешевшає, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

P.S. Читайте цікаву новину про напульсник Nike FuelBand.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>