MakeVR: як стати 3D-дизайнером за пару хвилин

Скоро вам не потрібно буде освоювати складне програмне забезпечення, щоб навчитися майстерності 3D-друку. Sixense Entertainment планує на цьому тижні запустити краудфандингову кампанію на сайті Kickstarter. Фірма сподівається таким способом зібрати необхідну суму грошей для реалізації проекту MakeVR – програмного забезпечення для створення середовищ віртуальної реальності, де кожен бажаючий може створювати 3D-моделі об’єктів за допомогою жестів.

MakeVR: як стати 3D-дизайнером за пару хвилин.

Sixense Entertainment зі штаб-квартирою в Лос-Гато на заході штату Каліфорнія сподівається заробити на популярності 3D-друку, зробивши її доступною набагато більш широкому колу користувачів (не тільки гікам і дизайнерам) завдяки спрощенню процесу створення цифрових 3D-моделей та їх подальшого друку. Програмне забезпечення MakeVR разом з системою відстежування рухів STEM відкривають нові можливості для творчості у віртуальному середовищі.

MakeVR: як стати 3D-дизайнером за пару хвилин.

На Kickstarter покладаються великі надії – це не тільки фінансова підтримка Sixense у реалізації проекту, запуск якого запланований на кінець поточного року, а також привернення уваги до одного з найпростіших способів створення 3D-друкованих фізичних об’єктів, розповів в інтерв’ю VentureBeat головний виконавчий директор компанії Амір Рубін.

Відправка на 3D-друк здійснюється натисненням однієї кнопки. Це як взяти блоки Minecraft, побудувати з них якийсь об’єкт і роздрукувати його, – пояснює Рубін.

Через кілька годин 3D-принтер видає готовий фізичний об’єкт. ПЗ дозволяє спільно працювати над 3D-моделлю однієї віртуальної середовищі в режимі реального часу.

MakeVR: як стати 3D-дизайнером за пару хвилин.

Sixense вже має досвід роботи з Kickstarter. Восени минулого року компанія зібрала понад 600 тисяч доларів на бездротову версію свого «джойстика» з контролем переміщень.

Технологія компанії Sixense побудована на використанні сенсорних магнітів, які забезпечують повну свободу дій в 3D-просторі. Популяризація шоломів і окулярів віртуальної реальності відкриває нові можливості для контролера. Крім ігор, контролери Sixense можуть стати безцінним робочим інструментом для дизайнерів і художників, які хочуть швидко і якісно створювати об’єкти в реальному часі без необхідності освоєння складних програм, іншими словами, з нуля.

Наприклад, 2D-художник, ніколи раніше не мав справу з 3D-анімацією, з допомогою контролера Sixense і MakeVR за два дні створив анімованого робота у повній бойовій екіпіровці. Більш прості об’єкти робляться за кілька хвилин. Професіоналам по тривимірній графіці на виконання такої роботи, як правило, потрібно набагато більше часу.

Система відстеження рухів Stem компанії Sixense складається з блоку з магнітами, які посилають сигнали в простір. Магнітні хвилі досягають датчиків, відбиваються від них і повертаються назад. Система розраховує, скільки часу зайняло дію, а потім визначає положення об’єкта в 3D-просторі. Stem має модульний дизайн, що дає можливість розміщувати датчики руху в будь-якому місці і положенні.

Апаратні виробники зможуть ліцензувати технології Sixense для використання в своїх власних продуктах. Рубін закликає спільноту до створення широкого спектру пристроїв з датчиками руху, наприклад, бейсбольні біти або шоломи віртуальної реальності. Система працює з Windows, Mac і Linux.

Радимо прочитати нову статтю HP анонсувала ультрабук Envy Spectre XT, в ній ви знайдете багато цікавої інформації.

Рубін заснував Sixense в 2007 році, хоча сам займається технологією відстеження рухів близько двадцяти років. До сьогоднішнього дня компанія встигла консолідувати близько 3 мільйонів капіталу і набрати в штат 18 осіб. У Сан-Франциско у Sixense є власна ігрова студія для демонстрації своїх розробок. Додаткова інформація про MakeVR буде оголошено найближчим часом.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>